KontaktKontakt - Kontakt w sprawie części do samochodów francuskich

 sklep@eurofrance.pl

 

 Fb Messenger

tel. +48 33 506 50 70

pn-pt 9-17 sb 9-13

 

 

Andrzej Żur

+48 33 829 74 70

Kamil Zemanek

+48 33 488 50 75

Przemysław Sadowski

+48 33 829 74 73

img img img img img img
do kasy suma: 0,00 zł
Wyszukiwanie zaawansowane img
img
img
img
Wybierz widok:
Z zewnątrz
Wnętrze
Podwozie
img img img img
Wybierz kategorię
najeżdzając na punkt...
... lub wybierz z listy poniżej:
img
Wyszukaj części do swojego pojazdu
Wybierz model
Wybierz markę samochodu
Chłodzenie silnikaCzęści blacharskieCzęści karoseriiFiltryKoła, felgiOgrzewanie, wentylacja, klimatyzacjaOświetlenieSprzęt audio fabrycznySilnik i osprzętSystem zamykaniaSystemy komfortoweUkład elektrycznyUkład hamulcowyUkład kierowniczyUkład napędowyUkład paliwowyUkład wydechowyUkład zawieszenia, amortyzacjaWycieraczki, spryskiwaczeWyposażenie dodatkoweWyposażenie wnętrza, syst. bezpieczeństwa
Przebieg zgłaszania reklamacji części nowych
  1. Wydrukuj protokół reklamacji
  2. Wypełnij i dołącz wraz z dokumentem zakupu towaru
  3. Dostarcz produkt bezpośrednio do naszego sklepu, wyślij kurierem lub pocztą
  4. Jeśli wybrałeś wymianę towaru na wolny od wad, po otrzymaniu reklamowanego towaru niezwłocznie wyślemy paczkę z towarem za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
  5. Jeśli wybrałeś zwrot towaru w ramach gwarancji, po otrzymaniu reklamowanego towaru nie później jak do 7 dni zwrócimy należność na wskazane konto bankowe.

Adres pod który należy dostarczyć reklamowany towar:

Sklep EuroFrance

Al. gen. W. Andersa 43 ( w nawigacji proszę wpisać nr 47 wjazd przez stację benzynową STATOIL )
43-300 Bielsko - Biała

FAQ

Na czyj koszt wysyłam towar?

Reklamowany towar należy dostarczyć do naszej firmy na własny koszt, natomiast naprawione lub wymienione na wolne od wad towary odsyłamy do klienta na nasz koszt.

Co stanie się, gdy serwis odrzuci naprawę gwarancyjną?

W przypadku stwierdzenia przez autoryzowany serwis producenta, iż zgłaszana wada/usterka nie występuje, odrzucenia naprawy gwarancyjnej z winy użytkownika (uszkodzenia mechaniczne towaru z winy klienta) lub zgłoszenia po okresie obowiązywania gwarancji, towar zostanie odesłany na koszt klienta, oraz doliczone zostaną następujące opłaty:

  • za transport towaru (do oraz z serwisu, wysyłka do klienta) – w wysokości 16zł brutto za jedną przesyłkę (chyba, że serwis producenta naliczy inną kwotę)
  • koszt ewentualnej wyceny naprawy odpłatnej (jeżeli ekspertyza taka zostanie wystawiona przez serwis producenta) – kwota zależna od serwisu producenta
  • koszt obsługi przez Eurofrancel zlecenia niegwarancyjnego w wysokości 40zł brutto.

Jak długo część może czekać na odbiór w EuroFrance?

Jeżeli klient, pomimo kilkukrotnego zawiadomienia, nie odbierze towaru w terminie 90 dni kalendarzowych licząc od pierwszego powiadomienia, oznacza to, iż z własnej woli zbył się własności sprzętu jako rzeczy ruchomej, poprzez jej porzucenie w rozumieniu Art. 180 Kodeksu Cywilnego.  W następstwie tego, na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego, własność sprzętu przechodzi na Eurofrance s.c. Marcin Bednarczyk, Konrad Kruczek, który obejmuje go w posiadanie a następnie przekazuje do utylizacji.

Czy mogę sprawdzić przebieg reklamacji?

Status reklamacji części mogą Państwo sprawdzić kontaktując się z nami.

Dostęp przez API dla użytkownika został zablokowany z powodu zbyt dużej liczby błędnych logowań na konto. Odblokowanie dostępu nastąpi dopiero po poprawnym zalogowaniu się wskazanego Użytkownika z poziomu serwisu WWW: https://allegro.pl/enter_login.php?captcha=1.
Sprawdź nasz profil na Allegro
Zapisz się do newslettera
Chcesz jako pierwszy dowiadywać się o promocjach
I nowościach? Korzystaj z ofert specjalnych
I kuponów rabatowych dla Klientów sklepu
Tego nie możesz przegapić
Chcesz jako pierwszy dowiadywać się o promocjach na części do samochodów francuskich Oferowanych w naszym sklepie? Korzystaj z ofert specjalnych i kuponów rabatowych dla Klientów sklepu.



Chcesz jako pierwszy dowiadywać się o nowościach? Zapisz się do newslettera, A na bieżąco będziesz miał informacje o nowych częściach do Citroena, Peugeot, Reanult czy Dacii, które oferujemy.
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl