Ważna informacja: Numer części zamieszczony w tabeli powyżej musi być identyczny z numerem Państwa części, w przeciwnym wypadku część nie będzie działała prawidłowo.
Wersja dla ruchu: LHD – Europa
Strona zabudowy: przód
Silniczek: 1 kolumna
Ilość pinów w gnieździe instalacji elektrycznej: Absorber, wzmocnienie zderzaka przedniego
Ważna informacja: Numer części zamieszczony w tabeli powyżej musi być identyczny z numerem Państwa części, w przeciwnym wypadku część nie będzie działała prawidłowo.
Wersja dla ruchu: LHD – Europa
Strona zabudowy: przód
Silniczek: 1 kolumna
Ilość pinów w gnieździe instalacji elektrycznej: Absorber, wzmocnienie zderzaka przedniego
Ważna informacja: Numer części zamieszczony w tabeli powyżej musi być identyczny z numerem Państwa części, w przeciwnym wypadku część nie będzie działała prawidłowo.
Wersja dla ruchu: LHD – Europa
Strona zabudowy: przód
Silniczek: 1 kolumna
Ilość pinów w gnieździe instalacji elektrycznej: Absorber, wzmocnienie zderzaka przedniego
Stan Towaru: używany
149,00 zł
z VAT
Brak towaru
5 produkt(ów)
Mechanizmy wycieraczek – najważniejsze informacje
Skutecznie pracujące wycieraczki to podstawowa kwestia jeżeli chodzi o Twoje bezpieczeństwo na drodze. Nie tylko świetnie radzą sobie podczas deszczu czy śniegu, ale też pozwolą Ci szybko usunąć pozostałości po owadach czy roślinach, zgromadzone na szybie. Aby wycieraczki mogły pełnić swoją rolę, w aucie muszą prawidłowo pracować mechanizmy wycieraczek.
Mechanizmy wycieraczek to części, których zadaniem jest wprawienie pióra wycieraczki w ruch i skuteczne eliminowanie nieczystości z szyby.
Do czego służą mechanizmy wycieraczek?
Włączając wycieraczki poprzez odpowiedni przycisk lub przełącznik, mechanizm zaczyna pracować. Przesuwając się w dwóch kierunkach, porusza on skrzydłem i piórem wycieraczki. Jego prędkość zależy od Twoich upodobań lub czujnika deszczu, który może regulować intensywnością pracy mechanizmu.
Jakie są najczęstsze awarie związane z mechanizmami wycieraczek?
Najczęstsze usterki mechanizmów wycieraczek to:
Zatarcie mechanizmu – w tym przypadku mechanizm wycieraczek nadaje się do regeneracji lub wymiany elementów eksploatacyjnych. Często zębatki lub inne elementy ruchome stają się niestabilne i nie są w stanie uruchomić skrzydeł.
Uszkodzenie silnika wycieraczek – to awaria, podczas której silniczek odpowiadający za wprawienie wycieraczek w ruch przestaje pracować.
Uszkodzenie włącznika – mechanizmy wycieraczek mogą działać poprawnie, jednak często zdarza się, że popsuty włącznik całkowicie uniemożliwia ich załączenie.
Awaria czujnika deszczu – tryb ustawiony na włączenie wycieraczek podczas deszczu nie będzie działał, ze względu na niesprawny czujnik deszczu.
Wymiana mechanizmów wycieraczek
Wymiana całego mechanizmu wymaga najczęściej rozebrania deski rozdzielczej oraz podszybia, gdzie znajdują się elementy ruchome. W przypadku zdiagnozowanej usterki wystarczy zmienić popsutą część (np. włącznik lub silniczek), aby mechanizm znów mógł pracować sprawnie i skutecznie.
Nie masz konta?
Posiadasz już konto?
Znajdź część, której potrzebujesz do swojego samochodu